Friday, February 6, 2009

StReSS...

昨晚, 因为有好多烦恼,我已经睡不好了。。
今早,一上了巴士就不知不觉地睡着了。。到了学校不久,我才发现我的学长外套不见了。。
啊!气死人啦。。在集合时,因Kenneth来干扰我而让我首次在校发那么大的脾气- 很出力地把我手上的书全都扔在地上。。当时我真的是忍无可忍啦!!
为了让我冷静下来,我马上走开到停车场去,深一下呼吸。。

最近真的超。。
第一:cny celebration-我真的很后悔当时为何要答应嘉俊当cny committee。。好惨哦!一想到要面对嘉俊和美金就sien了。。
第二:联谊会-佩湘说他要搞联谊会,但我却持相反意见。。真的怕我们会吵架!!
第三:Kem bahasa-不知为何我会被选为Pengerusi。。pn nor又不肯换人选。。而我又不能出席。。HAIZ。。
第四:人际关系-我们之间越来越多conflicts。。尤其是我,chrmn,特珈,淑敏和晓婷。。。

近,我发现我朋友的亲人都离开了他们身边。。不要太难过了。。希望时间可以冲淡一切。。看开一点吧!朋友!

总之是 啊!!!
希望接下来我能控制得住我自己的情绪。。还有希望我和我的好朋友都能把各自的烦恼通通都消除掉!!!!

~JaSoN..^o^

2 comments:

  1. Hmm.. I hope u are alright now..
    It's ok to behave in rude way ONCE a while...
    hehe...
    看开一点吧..
    No one can ever get rid of the stress..
    It's just the case how we handle them..


    [[klM_i'm alrite]]

    ReplyDelete
  2. Err, and don't ever regret with your decision since you can't change it..
    Just BERTEKAD...
    Bertekad membawa Berkat.. sure you heard that b4??
    And the kem bahasa, just let us know ur mind and we will help you if pn nor really dun want to change your post...
    And the forth one, i dunno wat the problem..
    But remember, we will always be there for each other!!
    This is why this blog exist!
    Anyway, how's ur vest??
    Maybe u gonna ask ur driver on tuesday.. Or even a phone call..

    [[Kim_lurve]]

    ReplyDelete